torsdag den 24. januar 2008

Det smukke køn

(mel.: Hans og Trine)

Aldrig har jeg kunnet finde
ord, nej, aldrig har jeg lært
hvad man siger til en kvinde
Hvorfor er det dog så svært?

Kun med gys ser jeg tilbage
på de skumle ungdomsår.
Ensomheds og mismods dage.
Kradsen i betændte sår.

Få en pige under dyne
var min store plan og drøm
Altid svandt den dog af syne
druknet af min talestrøm

Dog, hvad ikke ord kan klare
ordner man måske med vin.
Det, det gælder om, er bare
at hun drikker som et svin.

Så jeg hældte på Sofie,
prøvede at lyde rar,
mens jeg tænkte: Det er lige
førend hun er grydeklar

Min ihærdighed bar frugter
Mat hun fulgte mig i seng
og jeg tænkte: Mon hun lugter
som en sommers blomstereng?

Efter stort besvær med hægter
og med maller om bh
lå hun der. Jeg ikke nægter
noget straks kom op og stå.

Da Sofie lå med måsen
bar, min iltre plantepind
styred' lige frem mod dåsen
En to, svuptag, kom den ind

Lisså hurtigt det begyndte
var det så forbi og slut
Denne afslutning forkyndte
et sagtmodigt spjæt og sprut

Ved du hvad, sa' så Sofie
Det var ikke meget værd.
Du må lære hvad en pige
ønsker af sin hjertenskær

Der skal kysses, der skal sjæles
Forspil af et ærligt sind
Hun vil nulres, hun vil kæles
førend den blir proppet ind

Før du prøver med en pige
på det der med blomst og bi
skal du faktisk sikkert lige
lære lidt anatomi

Og der lå jeg så beskæmmet
men det skulle blive løgn.
Og så gik jeg da fra hjemmet
inden for det næste døgn


til et bibliotek i byen
fandt, så jeg ku blive klog
dette værktøj til debut'en
"Anatomisk Lærebog"

Ah, jeg kunne knap nok vente
indtil Ejlers næste fest
hvor jeg ku' bananvin hente
den der sparker som en hest

Jeg fik hældt på Marianne
indtil hun blev mat og svag
Åh, nu skulle pigen sande
det blev hendes store dag

Jeg hev ned i hendes trusser
havde hende ganske nær.
"Hvad jeg ikke ved om kusser
det er ikke meget værd",

sagde jeg, "et grundigt studium
vier jeg i denne stund
dette clitoris-præputium
Du er velskabt nok og sund

Og der har vi jo, bevares,
Vil du lige hive ud
i din Fossa navicularis
Den er som et kys fra Gud.

Sig nu bare til, hvis osse
jeg skal kratte frenulum."
Men hun sagde: "Gå, din tosse
Kors, hvor er du altså dum.

Du kan rende mig i anus,
tag og fjern din lede klo,
for nu går jeg ind til Janus.
Du kan ligge her og glo."


Hvad er der med pigers hjerne?
Hvem kan pigers sind forstå?
De er lisså frygt'ligt fjerne
som en stjerne i det blå.

Ingen kommentarer: