torsdag den 24. januar 2008

Prebens erotiske eskapade

Jeg sad og nød en pils på Olgas Minde
et lille snedigt sted, der findes her.
Så kom en sikkert ret beruset kvinde
og smed sig ned og sagde: "Hej, du dér

Det, du har søgt, det kan du sagtens finde
for jeg er lige til et hurtigt knald
Ja, mit begær kan ikke bures inde.
Kom med til et madras- og lagenbal."

Jeg tænkte, mens jeg så min pilsner skumme:
Det ligner ikke mig at sige nej
når jeg kan få mig noget på den dumme.
Så på et øjeblik var vi på vej.

Det viste sig, at hun var avanceret
og overgik min enkle fantasi
Dels var det ganske underliv barberet,
dels ville hun ha sære ting deri.

"Så gi mig den, der ligger der på bordet.
Nu vil jeg ha den op, den dér banan".
Nuvel, så tog jeg hende da på ordet.
Vil hun ha frugt, så får hun det for fa'n.

Det var det ønske, jeg i blikket læste -
så anderledes end min egen tørst.
Men kvinden gloede på mig og hvæste:
"Din nar, den skal da ikke skrælles først".

Ingen kommentarer: